mischien een idee?

mischien een idee?

Berichtdoor FlyingVerra » 10 jul 2010, 18:14

het is me duidelijk dat je geen airsoft mag doen in nederland omdat ze echt lijken. ik weet niet of dit al een keer is voorgesteld
maar als je ze nu niet op straat gaat gebruiken en gaat vervoeren in een koffer of doos naar een airsoft speel plek. is dit dan niet een idee om zo airsoft legaal te maken?
want zo heeft niemand er echt last van dat ze echt lijken en toch zou airsoft dan legaal kunnen worden in nederland. :?: :?:
FlyingVerra

Re: mischien een idee?

Berichtdoor Joachim » 11 jul 2010, 12:20

Dit geldt nu ook al voor alle luchtdrukwapens en vuurwapens in Nederland. Zij moeten vervoerd worden in een afgesloten koffer, tas etc.

Omdat wij tussen wal en schip vallen, is en blijft het tot op heden verboden. Wat uiteraard wel de bedoeling is dat mochten wij in de toekomst onze sport in NL kunnen beoefenen, het vanzelfsprekend is dat wij niet met onze spullen open en bloot over straat gaan maar net zoals nu het geval is (ook in belgie) gewoon in een afgesloten koffer, tas etc.
Joachim

Berichtdoor FlyingVerra » 11 jul 2010, 19:54

oke bedankt dat u even reageerde want nu weet ik weer meer;)thx
FlyingVerra

Berichtdoor ReinierGTI » 09 aug 2010, 21:54

ik weet ook wel iets:P maak iets bijv. fel blauw.. zoals het handvat ofso iets. ik bedoel het mag niet omdat ze echt lijken.. doe er dan een kleur bij die op geen enkel echt wapen ziet. zoals ik al zei: bijv. een fel blauwe handvat.. ik hoop echt dat het lukt. en wat ik al eerder gelezen heb over voor 18+ dat is geen goed idee:P ik denk dat juist dat kinderen van 14 het leuk vinden dus kan u beter proberen van 14+ ofso:P ( srry dat ik zo zeik:D ) of van 14 tot 17 jaar en dan 18+ dit was mijn mening. succes!
ReinierGTI

Berichtdoor SlickAxe » 16 aug 2010, 09:01

Beste,

Helaas is het onderscheid dmv kleur uit de wapenwet gehaald. Ook een doorzichtige replica bijvoorbeeld is niet meer toegestaan...
SlickAxe

Keer terug naar Vragen & Antwoorden